zondag 31 juli 2022 om 10.00 uur

Zondagse eredienst
Voorganger(s): Mw. Da. C. Biemond te Bergen op Zoom
Tekst(en): Prediker 3: 1-8  vertaling NBV 21  (lector) en Matteus 6: 25-34 vertaling NBV 21
Ouderling(en): Mw. Nelly Dominicus, en lector Mw. Tineke Dagevos
Organist: Hr. Johan Huissen

Woord van welkom en mededelingen
Intochtslied   216: 1, 2
Stil gebed, bemoediging en groet
Zingen: Lied  216: 3
Gebed
Zingen: Lied 25a: 1 en 2
Leefregels:  Kolossenzen 3: 12-17 vertaling NBV 21
Omdat God u heeft uitgekozen, omdat u zijn heiligen bent en Hij u liefheeft, moet u zich kleden in innig medeleven, in goedheid, nederigheid, zachtmoedigheid en geduld. 13 Verdraag elkaar en vergeef elkaar als iemand een ander iets te verwijten heeft; zoals de Heer u vergeven heeft, moet u elkaar vergeven. En bovenal, kleed u in de liefde, dat is de band die u tot een volmaakte eenheid maakt15 Laat de vrede van Christus heersen in uw hart, want daartoe bent u geroepen als de leden van één lichaam. Wees ook dankbaar. 16 Laat Christus’ woorden in al hun rijkdom in u wonen; onderricht en vermaan elkaar in alle wijsheid, zing voor God met heel uw hart psalmen, hymnen en liederen die de Geest u vol genade ingeeft. 17Doe alles wat u zegt of doet in de naam van de Heer Jezus, terwijl u God, de Vader, dankt door Hem.

Zingen: Psalm  92: 1, 2 en 3
                              DIENST VAN HET WOORD
Gebed
Schriftlezing Oude Testament  Prediker 3: 1-8  vertaling NBV 21  (lector)
Zingen 845: 1 t/m 3 op melodie psalm 86 (zie liedboek)
Tweede lezing: Matteus 6: 25-34 vertaling NBV 21
Zingen 905: 1, 3 en 4
Verkondiging
Orgelspel
Zingen : 756: 1,2, en 6
                              DIENST VAN HET ANTWOORD
Dankgebed, voorbede, stil gebed en Onze Vader
Collecte
Slotlied  8b: 1, 2, 3 en 4
Zending en zegen

Beamer : Hr. Willem Blaasse
Koster:    Hr. Henk Baas

Diaconie collecte bestemd voor  de Voedselbank De Bevelanden
Voedselbank De Bevelanden helpt mensen met een inkomen onder de armoedegrens door ze tijdelijk te voorzien van een wekelijks voedselpakket.
Bank rek.nr. NL27 ABNA 0488 538 149 t.n.v. Diaconie Prot. gemeente ’s-H.H.kinderen

Kerkvoogdijcollecte bestemd voor de Erediensten
Bank rek.nr. NL98 RABO 032 0536 440 t.n.v. Protestantse gemeente ’s-Hr.H. kinderen.