PKN

zondag 10 april 2022 om 10.00 uur

Zondagse eredienst Zesde zondag in de 40 dagentijd
Voorganger(s):  Kerkelijk werker Mw. L. Slabbekoorn - de Muijnck te Driewegen
Tekst(en): 1e lezing Psalm 22:1-22 door Lector en Johannes 12: 12-24 door Lector
Ouderling(en): Hr. Henk Baas en lector Mw. Ank Blaasse
Organist: Johan Huissen

Thema: "De wonderlijke worm"

Orgelspel
Ouderling van dienst doet de mededelingen, verteld over de bloemschikking en kondigt het eerste lied aan.
Aanvangslied: Lied 550: 1 en 2
Moment van stilte
Votum en groet
Psalm 24: 1,4 en 5
Gebed
Lied: Kyrie eleison 301 k
Gesprek met de kinderen door leiding kindernevendienst? en zingen van het projectlied (Een slinger van verhalen……….) daarna vertrekken de kinderen.
Gebed bij de opening van de schrift
1e lezing Psalm 22:1-22 door Lector
Lied 317: 1
Schriftlezing: Johannes 12: 12-24 door Lector
Lied 317: 2,3
Prediking
Lied 575 : 1 ,2,3 en 4
Dankgebed en voorbede, stil gebed en gezamenlijk “Onze Vader”
Inzameling van de gaven (Diac.voor St. Leergeld en Kerkv. voor de erediensten) (aan de uitgang voor de Kerkv)
Lied 438: 1, 2, 4
Zegen
Lied 415: 3 Amen, amen, amen, dat wij niet beschamen………………

Kerkvoogdijcollecte bestemd voor de Erediensten bij de uitgang voor de Kerkvoogdij.
Bank rek.nr. NL98 RABO 032 0536 440 t.n.v. Protestantse gemeente ’s-Hr.H. kinderen

Diaconie collecte bestemd voor Stichting Leergeld
Steeds meer kinderen in Nederland kunnen om financiële redenen niet meedoen aan activiteiten die voor hun leeftijdsgenootjes heel normaal zijn. Zij staan vaak letterlijk aan de zijlijn. Leergeld zorgt ervoor dat deze kinderen mee kunnen doen!  Stichting Leergeld Oosterschelderegio biedt kinderen kansen aan om deel te kunnen nemen aan binnen- en buitenschoolse activiteiten. Leergeld biedt hen hiermee een springplank, waardoor zij opbloeien, kennis en vaardigheden ontwikkelen en eigenwaarde krijgen.
Bank rek.nr. NL27 ABNA 0488 538 149 t.n.v. Diaconie Prot. gemeente ’s-H.H.kinderen

Kindernevendienst : Sylvia
Beamer : Hr. Willem Blaasse