Gemeenteavond 2022 Gemeenteavond 2022

Kerk zijn in 2024 en in de volgende jaren !

Naast het feit dat een kerk een gebouw is, is de kerk misschien wel in de eerste plaats een groep van gelovigen.
Mensen die, in veel verschillende vormen en uitingen samen het geloof belijden en beleven.
Een gemeenschap die naar elkaar omziet.
Daarbij zijn er taken om aandacht te geven aan:
De zieke of de zwakke, om oudere niet te aten vereenzamen maar ook juist aan de komende generatie te vertellen over de liefde van Jezus.
Het geloof doorgeven aan de volgende generaties.
Taken genoeg dus, maar waar zijn de mensen  ???
Onze gemeente telt veel leden en velen van hen hebben in het verleden hun steentje bijgedragen waardoor we nu als een gemeenschap nog elke zondag samen kunnen komen en staan we als kerkgemeenschap midden in de samenleving.
We zijn daar dankbaar voor echter kijken we ook naar de toekomst.
Om kerk te blijven hebben we mensen nodig maar nogmaals waar zijn de mensen ?
We doen daarom een dringend beroep op u, kom met ons in gesprek om een taak te vervullen binnen onze geloofsgemeenschap.
Het zijn tenslotte de mensen die de geloofsgemeenschap moeten dragen.

Mogen we op u rekenen?

Neem contact op met Martijn van Sabben, voorzitter van de kerkenraad of met een van de andere kerkenraadsleden.
Telefoon 06-10938479 of e-mail: martijn@vsabben.nl