Kerkomroep.nl Kerkomroep.nl
 Wijziging voor het meeluisteren en meekijken met de kerkdiensten.

Om vanaf maart 2024 de diensten mee te kunnen luisteren veranderd het e.e.a.
We verlaten "Kerkomroep" en gaan over naar "Kerkdienstgemist"
Om via internet de dienst in de Nicolaaskerk van 's-Heer Hendrikskinderen mee te beleven dient u de App van Kerkdienst gemist te installeren  en van daaruit via Provincie Zeeland de Protestantse gemeente 's-Heer Hendrikskinderen te kiezen. Hier kunt u verdere keuzes maken.
Als alles meezit kunnen we vanaf maart ook in beeld uitzenden via dezelfde weg dus:

www:/Kerkienstgemist.nl  daarna kiezen voor provincie Zeeland  en Protestantse gemeente 's-Heer Hendrikskinderen.
Tot deze omzetting is gerealiseerd kunt u nog meeluisteren via de website https://www.kerkomroep.nl en hierin verder kiezen via provincie Zeeland en vervolgens, 's-Heer Hendrikskinderen, Protestantse gemeente, luisteren.